Acció 1: Treballar l’empatia amb el nen. S’ha de ficar al lloc dels demès per tal que aprengui com influeixen les seves actituds i el seu comportament als altres. Es treballaria a través d’una visualització d’una pel•lícula la qual treballés la empatia i posteriorment es farien un seguit de reflexions del concepte.
Temporalització: 4 sessions d’una hora cadascuna. Repartides al llarg d’una mateixa setmana.
Recursos: Aula, pel•lícula, videoprojector, cadires i taules.
Es duran a terme dues avaluacions:
- Observació directa.
- Avaluació inicial (on quedarà reflectit els coneixements previs), avaluació formativa (comprovar els progressos que es duen a terme durant les sessions) i avaluació sumativa (analitzar si s’ha millorat respecte al principi).
La idea del meu company em sembla bona i interessant perquè aprenguin a posar-se al lloc dels altres. Tot i que, seria més adient que es concretessin més les reflexions que es duran a terme per tenir més informació de l'activitat i de la tècnica utilitzada.
ResponderEliminarConsidero que l'acció proposada pel meu company aporta idees clares, de fàcil aplicació i que són coherents amb l'objectiu principal del programa ("Reduir l’elevat autoconcepte de l’individu")
ResponderEliminarTot i això, caldria especificar exactament quins són els continguts que seràn avauluats a través de l'observació, de quina manera i en quin moment es durà a terme.
Crec que és una gran acció inicial, ja que l'element més important segons el meu punt de vista per a aconseguir resultats en el menor, és el treball de l'empatia. Tenint en compte l'edat del menor i del seu interés per la televisió, penso que fer ús d'una pel·lícula si es adequada pot resultar molt beneficiós. L'avaluació es força completa segons el meu criteri, però potser la temporalització podria ser redefinida, ja que 4 hores de visió d'una pel·lícula i posterior reflexió em sembla excessiu, en 3 hores crec que seria suficient.
ResponderEliminar