miércoles, 22 de febrero de 2012

AVALUACIONS DE LES EXPOSICIONS DEL PROJECTE D'ASSESSORAMENT

AVALUACIÓ GRUP 4

MEMBRES:

Judith Balanyà, Montse Perez, Ana Berlanga, Alba Costa i Marta Bru.

TEMA:

“TDAH - Trastorn dèficit d’atenció amb hiperactivitat ”

ÍTEMS A AVALUAR: à

VALORACIÓ

Domini del tema

Els membres del grup tenien un bon domini del tema. Van saber portar la presentació cap a la reflexió sobre temes relacionats amb el TDAH.

8

Síntesi

Van saber definir de manera correcta aquelles conductes considerades com pròpies del TDAH i aquelles que no. Van detallar aspectes molt importants, essencials per a l’enteniment total del tema.

8

Creativitat

Aquesta presentació va ser especialment creativa, ja que es van utilitzar recursos tecnològics innovadors com la pissarra digital o programes informàtics especialitzats per crear avatars. Creiem que aquest tipus de tecnologia dinamitza les sessions.

9

Temporalització

La sessió va adaptar bastant a la temporalització determinada inicialment per la professora.

7

Materials utilitzats

Pel que fa els recursos, aquest grup ha utilitzat noves tecnologies que han fet interessant la presentació i vídeos de suport. Molt bona selecció de material de suport.

8,5

Fluïdesa i claredat verbal

L’explicació ha estat clara i fluida. Tots els membres de l’equip han participat de manera equilibrada.

8

Habilitat per a respondre dubtes

Van saber guiar les preguntes cap a debats entre tota la classe. En alguna ocasió van respondre les preguntes ajudant-se de l’explicació dels vídeos de suport.

8

OBSERVACIONS:

Va ser una exposició diferent per diverses raons:

  1. Contingut molt científic, explicacions tècniques.
  2. Implementació de les noves tecnologies
  3. Activitats interactives.

AVALUACIÓ GENERAL: 8

AVALUACIÓ GRUP 5

MEMBRES:

Alba Lendines, Josep Lluís Marrugat, Lídia Masip i Alba Jansà.

TEMA:

“PIJ - Punt d’Informació Juvenil”

ÍTEMS A AVALUAR: à

VALORACIÓ

Domini del tema

Bon domini. Coneixien perfectament el funcionament de la institució, les seves funcions i la localització.

7,5

Síntesi

Va faltar fer una definició exacta del servei i de tots els components i recursos humans que el formaven.

7,5

Creativitat

Creativitat en vers a l’elecció del tema. Bona detecció de necessitats. Tema innovador i desconegut per la majoria d’alumnes de classe.

9

Temporalització

Correcta.

9

Materials utilitzats

Mocadors per a fer dinàmiques i fulls amb objectius marcats. Ús del suport PowerPoint.

8

Fluïdesa i claredat verbal

Bona fluïdesa i claredat verbal. Van participar tots els membres de grup i hi havia una bona coordinació amb text i explicacions treballades però en alguns casos poc definides.

7,5

Habilitat per a respondre dubtes

Molta participació per part dels alumnes, fet que provoca molt de diàleg i poca definició de termes. En lloc de resoldre directament els dubtes, ens feien reflexionar a nivell personal.

7,5

OBSERVACIONS:

Va resultar una sessió força dinàmica que ens va fer reflexionar el nostre futur professional de forma que ens vam implicar en la sessió i els conceptes tractats.

AVALUACIÓ GENERAL: 8

AVALUACIÓ GRUP 6

MEMBRES:

Vanessa Sisternas, Sílvia Sorinas, Victor Vilaubí, Esther Soriano, Montse Trench.

TEMA:

“EL FRACAS ESCOLAR”

ÍTEMS A AVALUAR: à

VALORACIÓ

Domini del tema

És van treballar molts conceptes relacionats amb el tema, definint-los clarament i interrelacionant-los en un terme comú.

9

Síntesi

La informació va ser sintetitzada i resumida en conceptes clau. De forma que a partir de debats vam poder arribar a una definició comú sense una gran quantitat de carrega conceptual.

9

Creativitat

La sessió va començar de forma creativa, intentant crear en nosaltres la sensació de resistència al canvi, això va fer que ens impliquéssim i entenguéssim de primera mà el concepte.

8

Temporalització

La sessió es va ajustar al temps estipulat.

9

Materials utilitzats

Van utilitzar uns cartons circulars, a través dels quals havíem de triar els 5 conceptes que ens semblaven més rellevants respecte el fracàs escolar.

7

Fluïdesa i claredat verbal

Durant tota la sessió és van mostrar coneixement sobre els conceptes, seguretat i claredat en les explicacions.

8

Habilitat per a respondre dubtes

A partir de les eleccions de conceptes, varen destacar els elements que consideraven més rellevants entre tot el grup de la classe i van explicar quins van triar ells i per que.

8

OBSERVACIONS:

Va resultar una sessió interessant, ja que el fracàs escolar és un tema d’actualitat, que guarda gran relació amb les nostres futures sortides professionals. A més la metodologia emprada per realitzar la sessió va resultar atractiva i adequada, amb la participació de tots els alumnes de forma activa.

AVALUACIÓ GENERAL: 8,5

No hay comentarios:

Publicar un comentario